Analiza vzrokov slabe prodaje, marketinško svetovanje in izdelava učinkovitih orodij prodaje in marketinga. Brezplačni marketinški nasveti v Marketingu Zmagovalcev.
Domov  |  O Moveri  |  Kontakt


Vzroki slabe prodaje
Na poslabšanje prodaje lahko vpliva veliko dejavnikov, ki niso vidni takoj. Iskanje vzrokov je za večino podjetij prava mora, če si za to sploh vzamejo čas. Vendar je iskanje vzrokov slabe prodaje lahko zelo enostavno. Poglejmo na to vprašanje z druge strani - kateri so vzroki povečanja prodaje?

Prodajne rezultate lahko izboljšate samo na 4 načine:
  1. povečate število interesentov
  2. povečate % pretvorbe interesentov v kupce
  3. povečate število nakupov istega kupca in
  4. povečate vrednost nakupa
Spodaj so našteti 4 ključni problemi, ki vas ovirajo na poti do boljših prodajnih rezultatov. Ugotovite, kateri je za vas najbolj pereč, nato pa naredite korak za njegovo rešitev:

Moj problem je:

Premalo interesentov
Imate odličen izdelek ali storitev, toda zanj se zanima premalo potencialnih kupcev.

Premalo kupcev
Ustvarite veliko stikov z interesenti, a kljub vsem naporom ne pride do nakupne odločitve.

Premajhna vrednost nakupa
Ko dolgotrajni napori obrodijo nakup, znesek prodaje komaj pokrije njene stroške.

Premalo ponovnih nakupov
Enkratni kupci se ne vračajo ali imajo malo življensko vrednost.


Moje podjetje je:

proizvajalec

ponudnik storitev


Prodajamo:

direktno končnim kupcem

prek distributerjev




Ali sploh potrebujete marketing?

Razlog za večino neuspehov podjetij je, da jim zmanjka denarja. Denarja jim zmanjka, ker nimajo dovolj kupcev. več ...
5 ključnih vprašanj

Na katera vprašanja morate poznati odgovore, če želite izboljšati prodajna besedila in odziv interesentov? več ...
Razveselite prave ljudi

Našli ste odličen vir informacij, ki so v pravih rokah lahko močno orožje proti konkurenci.
Priporočite jih direktorju podjetja!