Analiza vzrokov slabe prodaje, marketinško svetovanje in izdelava učinkovitih orodij prodaje in marketinga. Brezplačni marketinški nasveti v Marketingu Zmagovalcev.
Domov  |  O Moveri  |  Kontakt
Rešitev

Pridobivanje interesentov
Iskanje interesentov je kot iskanje igle v kopici sena. Če boste to počeli z golimi rokami, bo to naporno in dolgotrajno, na koncu pa se boste še zbodli. Če pa se iskanja lotite z močnim magnetom, bo igla sama prišla k vam. Magnet se imenuje PROBLEM-KORIST-PRILOŽNOST.

Ta trojica je hrbtenica zapeljevanja interesentov. Ne glede na to, ali boste za pridobivanje interesentov uporabili osebni stik, direktno pošto, spletne strani, sejemski nastop, promocijski dogodek ali karkoli drugega, boste prave interesente pritegnili z nečim, kar so si vedno želeli: rešili jim boste problem, prinesli koristi in ponudili priložnost, ki je ne smejo izpustiti.

Če verjamete ali ne, večini podjetij je najteže opisati tisto, kar bi morala vedeti najprej - katere probleme rešujejo kupcem. Opis problemov zahteva dobro poznavanje kupčevega načina dela in razmišljanja. Dobro opisani problemi pa imajo izjemno moč - s tem boste v najkrajšem času pritegnili popolno kupčevo pozornost.

V Moveri smo na podlagi skoraj desetletnih izkušenj z najuspešnejšimi slovenskimi podjetji našli način, kako izluščiti najmočnejše probleme-koristi-priložnosti v samo 9 dneh.

Z njihovo definicijo in uporabo se je izjemno skrajšal čas izdelave vseh prodajnih orodij in močno povečala prepričljivost in učinkovitost orodij pri interesentih. Prodajalcem je postalo jasno:
  • katere kupčeve probleme rešujejo
  • katere ključne koristi mu prinašajo
  • katere ključne besede naj uporabijo v tržnih besedilih
  • kakšen vtis naj ustvarijo pri bodočih kupcih
  • katera je ključna razlika v primerjavi s konkurenco
Našteto je temelj vseh učinkovitih prodajnih orodij za pridobivanje interesentov. S premišljeno uporabo teh rezultatov lahko ne samo zbudite zanimanje za svojo storitev ali izdelek, temveč interesenta tako ogrejete, da je pot, da postane vaš kupec, veliko krajša, cenejša in manj tvegana.


Kako ugotoviti, kateri PROBLEMI-KORISTI-PRILOŽNOSTI bodo najbolj pritegnili vaše bodoče kupce?

  1. Spoznajte rešitev
    Vaše podjetje je posebno, posebni so tudi njegovi prodajni problemi in rešitve zanje. Spoznajte, kako vam bomo v Moveri pomagali pridobiti več interesentov.

  2. Pridobite informacije, kako vaš problem rešujejo druga podjetja
    Niste edini. Podoben problem rešujejo vsa podjetja, za vas pa je lahko zelo dragocena informacija, s katerimi prodajnimi orodji jim ga je uspelo rešiti najboljšim med njimi. Pokličite nas na (01) 561 0680 ali pošljite sporočilo na info@movera.si - predstavili vam bomo prodajna orodja za učinkovito in hitro povečanje števila interesentov. Naredite to sedaj.

  3. Preberite več o svojem problemu
    Na spodnji povezavi boste našli veliko informacij o prodajnih orodjih. Če se naročite na brezplačni Marketing Zmagovalcev, ki ga prejemajo direktorji in vodje trženja slovenskih podjetij z največjim dobičkom, boste na tekočem tudi z vsemi novimi aktualnimi informacijami s tega področja.
    Članki Marketinga Zmagovalcev


Ali sploh potrebujete marketing?

Razlog za večino neuspehov podjetij je, da jim zmanjka denarja. Denarja jim zmanjka, ker nimajo dovolj kupcev. več ...
5 ključnih vprašanj

Na katera vprašanja morate poznati odgovore, če želite izboljšati prodajna besedila in odziv interesentov? več ...
Razveselite prave ljudi

Našli ste odličen vir informacij, ki so v pravih rokah lahko močno orožje proti konkurenci.
Priporočite jih direktorju podjetja!