Analiza vzrokov slabe prodaje, marketinško svetovanje in izdelava učinkovitih orodij prodaje in marketinga. Brezplačni marketinški nasveti v Marketingu Zmagovalcev.
Domov  |  O Moveri  |  Kontakt
Test

5 ključnih vprašanj, na katera MORATE vedeti odgovor
Za vas smo pripravili test, s katerim boste lahko sami preverili izkoriščenost svojega prodajnega potenciala. Učinkovit marketing vam prinaša močan in stalen dotok kupcev, neučinkovit marketing pa je potrata denarja in časa, včasih tudi bližnjica do bankrota.

Katerakoli marketinška tehnika, ki jo boste izbrali, je lahko neučinkovita, če imate slaba prodajna besedila. Izboljšate jih lahko le, če poprej jasno, močno in prepričljivo odgovorite na 5 ključnih vprašanj:
  1. Katere pereče kupčeve probleme boste rešili s svojo storitvijo ali z izdelkom?

  2. Katere pomembne koristi mu bo to prineslo?

  3. Kakšna je vaša prednost in razlika v primerjavi s konkurenco?

  4. Katere ključne besede boste ponavljali v prodajnih besedilih?

  5. Kakšen vtis naj bi prodajna orodja vzbudila v kupcu?
Če na katerokoli od petih vprašanj nimate kratkega, močnega, prepričljivega in zaupanja vrednega odgovora, ga ne boste mogli uporabiti v prodajnem nagovoru in v prodajnih orodjih. Vsak pomanjkljiv ali neprepričljiv odgovor je velik neizkoriščen potencial, ki podaljšuje in draži prodajni proces. Zakaj?

Vsako od petih vprašanj je potencialna luknja, skozi katero vas lahko odpihne konkurenca, če nanj odgovori prepričljivejše kot vi. Vaša naloga je, da zaprete vseh 5 lukenj tako, da vas konkurenca ne bo mogla ogroziti. Odgovori na 5 ključnih vprašanj so najbolj bistveni v prvi fazi prodajnega procesa - pridobivanja interesentov.


>>> Kako odgovoriti na 5 ključnih vprašanj?


Ali sploh potrebujete marketing?

Razlog za večino neuspehov podjetij je, da jim zmanjka denarja. Denarja jim zmanjka, ker nimajo dovolj kupcev. več ...
5 ključnih vprašanj

Na katera vprašanja morate poznati odgovore, če želite izboljšati prodajna besedila in odziv interesentov? več ...
Razveselite prave ljudi

Našli ste odličen vir informacij, ki so v pravih rokah lahko močno orožje proti konkurenci.
Priporočite jih direktorju podjetja!